Jak ztratit kluka v 10 dnech
Redaktorka souhlasí, že napíše článek do rubriky „Jak…“ o tom, jak zapudit muže přesně za 10 dní.
Je to souboj vůlí, kde Andie (Kate Hudsonová) potřebuje dokázat, že se umí zbavit kluka do 10 dnů, zatímco Ben (Matthew McConaughey) potřebuje dokázat, že do 10 dnů umí získat dívku. Hodiny tikají, a tato komediální smršť odstartovala a běží v neodolatelném příběhu o sexu, lžích a neskutečných milostných ohňostrojích!