Čtyřicetiletý Andy Stizer už v životě pár věcí dokázal. Má pohodlé zaměstnání v obchodě s elektronikou, pěkný byt a pyšní se sbírkou postaviček akčních hrdinů. Ale jedna věc se mu zatím nedaří… Andy v životě neměl sex - vůbec žádný! Velká výzva? Pro Andyho kamarády z obchodu určitě ano. I když si o něm myslí, že je trochu podivín, považují za povinnost mu s touhle nepříjemností pomoci.