Krotitelé duchů
Hejna malých zelených duchů, strašidla a paranormální jevy se začínají objevovat v New Yorku. Kdo může ochránit lidi před těmito nadpřirozenými bytostmi? Pouze tři nezaměstnaní parapsychologové. Dávají se dohromady a vytvářejí tým lovců duchů. Vybaveni ektoplazmovými kanóny, pastmi na duchy a speciálním vozidlem bojují proti přesile slizských oblud.