Bezmocná
Cher se hroutí svět, když se náhle objeví dva fešáci: nový sexy spolužák a její staromódní, ale milý nevlastní bratr. Náhle zjišťuje, že když jde o lásku, je Bezmocná.
Alicia Silverstoneová září jako 15letá studentka školy v Beverly Hills, která miluje nakupování, užívá si dokonalého společenského života, všem svým přátelům dělá dohazovačku, ale… neptejte se, s kým, pokud vůbec, chodí ona. V režii Amy Heckerlingové dále účinkují Paul Rudd, Brittany Murphyová, Donald Faison, Stacey Dashová a Wallace Shawn. Tato moderní adaptace románu EMMA Jane Austenové je chytrá, okouzlující a vydařená klasika, která věrně zachycuje, jaké to bylo, dospívat v 90. letech 20. století.