Empire Records
Komedie o jednom rušném dni v životě mladých flákačů, kutilů a snílků, kteří pracují v rušném obchodě s deskami.
Zaměstnanci Empire Records, nezávislého obchodu s hudbou, který je na pokraji prodeje velkému konglomerátu, se spojí a uspořádají finanční sbírku, aby získali dostatek peněz na koupi podniku.