Zeitpunkt X
Stavbyvedoucí Thomas Zetzsche je hrdý, jak postupuje jeho téměř dokončená budova. Zničehonic se mu ale jeho sen začne hroutit, když se objevují další a další vady a datum otevření je posunuto. Thomas musí převzít zodpovědnost za svůj vadný systém.
Stavbyvedoucí Thomas Zetzsche je hrdý, jak postupuje jeho téměř dokončená budova. Elektroinstalace je dokončena, stěny natřené a probíhají závěrečné inspekce. Působivá budova, kterou postavil, je splněným moderním snem. Zničehonic se mu ale jeho sen začne hroutit, když se objevují další a další vady. Kabely nikam nevedou, požární ochrana je nefunkční a chybí dokonce i celé místnosti. Thomas se zoufale snaží budovu opravit, ale nakonec přijme, že datum otevření musí být posunuto a že musí převzít zodpovědnost.