Teď, když je Srdcová královna hodná a Popelka v bezpečí, se zdá, že pro Red a Chloe je všechno perfektní. Netuší však, že změna minulosti stvořila nového padoucha: Maddoxe Kloboučníka. Když Maddox zajme Srdcovou královnu, Red a Chloe musí spolupracovat s Redinou novou sestrou Pink, Luisem, synem Luisy Madrigalové a Maddoxovým synem Maxem, aby zachránili ji i Říši divů.