Eldorádo
Po vylodění u břehů Eldoráda, legendárního ztraceného zlatého města, jsou Tulio a Miguel zlákáni místními šamany vidinou neuvěřitelného bohatství. Čeká je tedy nejdůležitější rozhodnutí jejich života - a to zda dají přednost bohatství před opravdovým přátelstvím. Tváří v tvář nepředvídaným nebezpečím vyrážejí zachránit obyvatele Eldoráda!