Jak se natáčela Shang-Chi a legenda o deseti prstenech
Vydejte se na cestu se samotným Shang-Chi, Simu Liu, herci a štábem filmu „Shang-Chi a legenda o deseti prstenech“ a odhalte tajemství natáčení filmu. Hlavní tvůrčí aktéři vás zavedou na plac s exkluzivními záběry ze zákulisí a rozhovory. Najdete zde vše — od obsazení přes kostýmy a prohlídky scény až po tvorbu pulzujících akčních sekvencí.
Hrdina povstal! Podívejte se s herci a štábem filmu „Shang-Chi a legenda o deseti prstenech“ na exkluzivní pohled do zákulisí vzniku nejnovějšího superhrdinského eposu společnosti Marvel. K odhalení tajemství této produkce nebudete potřebovat vodní mapu, protože se dozvíte o každém aspektu vytažení Shang-Chiho ze stránek komiksů a jeho přivedení k životu na velkém plátně. Počínaje rozhovory o procesu vývoje s režisérem Destinem Danielem Crettonem a klíčovým tvůrčím týmem získáte průkazku se vším všudy, která vás krok za krokem provede natáčením filmu. Průvodcem vám bude sám Shang-Chi Simu Liu, který se s vámi podělí o svou osobní cestu od obsazení do vysněné role až po hodiny tréninku, aby svou mysl a tělo připravil na akční natáčení. Budete se Simuem na place od prvního dne až po závěrečné balení a on se s vámi podělí o své zážitky a myšlenky týkající se výzev a radosti z natáčení svého prvního celovečerního filmu. Příběhy z doby před natáčením, v jeho průběhu i po něm se týkají všeho od prohlídek scény přes kostýmy až po tvorbu pulzujících akčních sekvencí. Vše o natáčení filmu „Shang-Chi a legenda o deseti prstenech“ se dozvíte zde, protože Simu a spol. nenechali žádnou dračí šupinu na neobrácenou!