Díry
Smůlou pramenící z dávné rodinné kletby, mladý Stanley Yelnats je poslán do kempu Green Lake, podivného místa, které není zelené a nemá jezero. Jakmile se tam dostane, vrhne se do dobrodružství života, kde musí se svými pestrými spolubydlícími - Squid, Armpit, Zigzag, Magnet, X-Ray a Zero- vykopávat jámu, aby udrželi dozorce na uzdě. Ale proč?