Cypher: Sláva, konspirace a rap
Tierra Whacková se poprvé proslavila rapováním na ulici ve Filadelfii pro kanál YouTube. O několik let později začíná režisér Chris Moukarbel dokumentovat její astronomický vzestup. Brzy si však začneme klást otázku, kdo natáčí koho a zda ke slávě nevyhnutelně patří to, že vás někdo vidí (a sleduje!).