Čas a voda
Islandský spisovatel Andri Snær Magnason je svědkem zániku ledovců ve své zemi a zároveň se vyrovnává se ztrátou milovaných prarodičů. Jeho archivy se tak mění v časovou schránku, která uchovává vše, co mu mizí před očima – rodinu, vzpomínky, čas i vodu.