Last Christmas
Herečka Emilia Clarke se objeví v roli Kate, která pracuje v celoročně otevřeném obchodu s vánočními potřebami převlečená za skřítka. Kate je magnetem na problémy a špatná rozhodnutí, dokud nepotká Toma, dobrosrdečného muže s tajemnou minulostí, který změní její cynické vidění světa.