Zvířecí klub rváčů
Zvířecí klub rváčů vám přináší souboje mezi zvířaty stejného druhu. Některá z nich patří mezi největší a nejnebezpečnější bojovníky zvířecího království, jiná vás ale nejspíš překvapí. Uvidíte, jaké pozoruhodné motivace mohou zvířata hnát a jaké strategie dovedou používat.