Orangutan
V korunách stromů jihovýchodní Asie žije úchvatná a tajemná komunita plná hravých osobností. V dokumentu „Orangutan“ od Disneynature vás vypravěč Josh Gad zavede do nejúchvatnějších výšin deštného pralesa, kde se seznámíte s Indah, mladou samicí orangutana, která se chystá opustit rodinu a učí se, jak život v pralese zvládnout na vlastní pěst.