Aaron Carter: Malý princ popu
ABC News se podrobně zabývá životem popového zpěváka Aarona Cartera, který se stal stálicí počátku tisíciletí, kdy jako dětský sólový umělec objížděl svět s hity jako „I Want Candy“ a od Michaela Jacksona si vysloužil titul „Malý princ popu“. O několik let později se Carter začal potýkat s psychickými problémy, které vyústily v jeho smrt v roce 2022.
Film Aaron Carter: Malý princ popu zabývá životem popového zpěváka Aarona Cartera. Carter se stal stálicí popové scény počátku roku tisíciletí, jako dětský sólový umělec objížděl svět s hity jako „I Want Candy“ a od Michaela Jacksona si vysloužil titul „Malý princ popu“. Jen několik let po vrcholu kariéry se Carter začal potýkat s psychickými problémy, prožíval rodinné zmatky a bojoval se závislostí, což vyústilo v jeho smrt v roce 2022.