Cesty za potravou pro duši
V tomto seriálu o jídle a cestování provází slavná šéfkuchařka Alisa Reynoldsová diváky na cestě kolem světa a pátrá po tom, co lidi spojuje s tím, jací jsou a co jedí. Cestou proniká do základů místních pokrmů, aby odhalila příběhy, tradice a recepty předávané v průběhu času z ruky do ruky a z kuchyně do kuchyně.
V tomto seriálu o jídle a cestování provází slavná šéfkuchařka Alisa Reynoldsová diváky na cestě kolem světa a pátrá po tom, co lidi spojuje s tím, jací jsou a co jedí. Cestou proniká do základů místních pokrmů, aby odhalila příběhy, tradice a recepty předávané v průběhu času z ruky do ruky a z kuchyně do kuchyně, a přináší s sebou i špetku své vlastní chuti.