Čelisti slaví 50: Úplný pohled do zákulisí
Steven Spielberg odhaluje exkluzivní příběh vzniku filmu „Čelisti“. Od knižní předlohy až po filmové plátno, „Čelisti“ ani po 50 letech nepřestávají fascinovat.
Steven Spielberg exkluzivně odhaluje příběh trháku „Čelisti“, který před 50 lety šokoval a nadchl svět. Od knižní předlohy Petera Benchleyho po Spielbergovo filmové zpracování, „Čelisti“ dodnes ovlivňují popkulturu, kinematografii i ochranu žraloků. Legenda o „Čelistech“ žije dál, jak dokazují rozhovory s hollywoodskými režiséry a vědci.