Smrtící síť
Ohromná vytrvalost… Nepochopitelná síla lidí… Bezkonkurenční smysl pro detail… Smrtící síť zachycuje práci neúnavných a vynalézavých online detektivů, kteří pomocí digitálních stop, databází DNA a sociálních médií rozlousknou některé z nejkomplikovanějších případů vražd v Severní Americe.
Ohromná vytrvalost… Nepochopitelná síla lidí… Bezkonkurenční smysl pro detail… Smrtící síť zachycuje práci neúnavných a vynalézavých online detektivů, kteří pomocí digitálních stop, databází DNA a sociálních médií rozlousknou některé z nejkomplikovanějších případů vražd v Severní Americe. Od lebky nalezené v kbelíku s cementem na dálničním odpočívadle přes náhle zmizelého výherce v loterii až po záhadnou identitu ženy zavražděné v kalifornském sadu… Naši amatérští vyšetřovatelé se snaží najít odpovědi, které policejním orgánům unikají už léta, ba dokonce desetiletí. Jsou to příběhy o technické vytrvalosti, kolosálních pátracích akcích s velkými skupinami lidí a dlouho očekávané spravedlnosti.