Tito hrdinové se každý den vrhají do brutálních a tragických situací.
Říká se, že specialisté prvního zásahu mají dvě srdce: Jedno bije za ně, zatímco druhé bije za civilisty.
Posádky policejní a hasičské stanice v nejkrutějších chvílích spolupracují v boji s kriminalitou a požáry.
Tito hrdinové se každý den bez zaváhání vrhají do brutálních a tragických situací.
Posádky sousedící policejní a hasičské stanice v nejkrutějších chvílích navzájem spolupracují v boji s kriminalitou a požáry.