Krotitelé duchů 2
Ghostbusters už jsou dobří snad jen pro předškolní děti, kterým vypráví strašidelné historky o chytání duchů a zpívají svoje písničky. Nikdo je už nepotřebuje, a tak už je nikdo ani nebere vážně. Ale to všechno jen do chvíle, než se ve městě objeví "sliz, který se živý špatnou náladou". Jen naši odborníci na lapání duchů a věcí nadpřirozených se mu dokáží postavit...