Kung Fu Panda
Tvůrci filmů Shrek a Madagaskar uvádějí nejlegračnější snímek roku! Jack Black propůjčil svůj hlas pandímu chlapíkovi jménem Po, usmrkanému snílkovi, který musí přijmout své pravé já – i se všemi chybami, aby se stal legendárním Dračím bojovníkem.