Tom Hiddleston se ptá: Mohl vůbec někdo přežít poslední den Pompejí? S pomocí odborníků a intuice pátrá po osudech skutečných Římanů během erupce.
Přežil někdo zkázu Pompejí? Tom Hiddleston se pouští do průlomového pátrání po posledních 24 hodinách před výbuchem Vesuvu. Spojuje nejmodernější archeologii s vlastní intuicí a zjišťuje, co se skutečně stalo lidem pod nánosem popela. Sleduje osudy dospívajícího, podnikatelky a vojáka, kteří v závodě s časem musí učinit nemožná rozhodnutí.