Můj šestý smysl
Hong Yesool, nejlepší marketingová manažerka Plánovacího Týmu 1 ve společnosti Zeu Ad, má jedno tajemství: když někoho políbí, vidí budoucnost. Jednoho dne, poté, co Yesool náhodně políbí svého cholerického šéfa Minhu, se s ním v budoucnu uvidí v posteli. Tato romantická komedie z prostředí kanceláře se točí kolem Yesool, jejíž primárním zaměřením je práce.