World's Best
Dvanáctiletý matematický génius Prem zjistí, že jeho nedávno zesnulý otec byl slavný rapper a okamžitě se toho chce o otcově životě a vášni dozvědět víc. Prem, poháněný nápaditými fantaziemi plnými hudby, je odhodlaný zjistit, jestli má hip-hop opravdu v krvi.