Nedotčená
Když oblíbená středoškolačka krátce po oslavě svých 17. narozenin záhadně zemře, požádá její spolužačka o pomoc další její kamarádky, aby jí pomohly vést vyšetřování a díky tomu se dostat na vysněnou školu. Během jejich pátrání vyjde najevo pravda, která se skrývala za falešnou tváří jejich spolužačky, a všechny se ocitnou v ohrožení internetovými predátory hledajícími mladé panny.