ASSEMBLED: Jak se natáčel Ant-Man a Wasp: Quantumania
Nechte herce a členy štábu vás zasvětit do tajů vzniku filmu „Ant-Man a Wasp: Quantumania“. Film o filmu ze série Assembled kombinuje poutavé záběry ze zákulisí s upřímnými rozhovory a přibližuje vznik nového fantaskního světa.
Prostřednictvím poutavých záběrů ze zákulisí a upřímných rozhovorů s herci a filmovým štábem odhaluje tento film o filmu ze série Assembled, jak vznikal velkolepý dobrodružný snímek plný triků „Ant-Man a Wasp: Quantumania“. Zatímco předchozí díly trilogie „Ant-Man a Wasp“ se odehrávaly především v křivolakých ulicích amerického San Francisca, toto dobrodružství přenese diváky do Říše kvant, jejíž existenci jsme zatím spíše jen tušili. Zjistíte, že vytvoření tohoto bizarního a strhujícího mikrosvěta trvalo celý rok a že vyžadovalo kolosální představivost. Poslechnete si rozhovory s Paulem Ruddem, Evangeline Lily, Michelle Pfeiffer a nově příchozí herečkou Kathryn Newtonovou, kteří hovoří o výzvách a triumfech, jež zažili, když hráli své hrdinské postavy. V hlubinách Říše kvant však narazíte i na padouchy. Režisér Peyton Reed a herec Corey Stoll vysvětlují, jak byla stvořena surrealistická komiksová postava, kterou fanoušci tolik nenávidí. Však pokud jde o padouchy, hlavním lákadlem samozřejmě není nikdo jiný než Kang Dobyvatel. Představitel těžké váhy Jonathan Majors se rozpovídal o tom, jak ztělesnil dalšího velezločince studia Marvel. To vše a mnohem víc čeká na diváky ve filmu o filmu „Assembled: Jak se natáčel film Ant-Man a Wasp: Quantumania“.