Černé pásky
Svérázný puberťák ukradne tajnou rodinnou techniku bojového umění a použije ji ve slavném nelegálním dojo. Je totiž odhodlaný dokázat, že je stejnou comptonskou bojovou legendou jako jeho táta. Snaží se tak získat respekt mezi vrstevníky, ale brzy zjistí, že být mužem není jen o umění rozdávat rány.