Jak se natáčela Falcon a Winter Soldier
V tomto zasvěceném pohledu na tento nový průlomový seriál se dozvíte vše, co potřebujete vědět o tom, jak herci a štáb natáčeli akční záběry, které se odehrávají ve vysokých výškách, jak přivedli zpět oblíbené postavy fanoušků, jako je Sharon Carterová v podání Emily VanCampové a Zemo v podání Daniela Bruhla a jak představili postavy nové.