Největší tragédie 21. století
V době, kdy se blížil příchod netrpělivě očekávaného nového tisíciletí, jen málokdo tušil, že bude jeho první dekáda naplněná spoustou tragédií.
V době, kdy se blížil příchod netrpělivě očekávaného nového tisíciletí, jen málokdo tušil, že bude jeho první dekáda naplněná spoustou tragédií. Poté, co World Wide Web vložil správu všech zpráv a informací pevně do rukou lidí, rozlehla se světem zdánlivě nekonečná série šokujících katastrof obrovského rozsahu, od zničení Dvojčat v roce 2001 a asijské vlny tsunami v roce 2004, až po smrt Michaela Jacksona v roce 2009.