Mupetí show
Tohle je Mupetí show, přátelé! Kermit, slečna Piggy a oblíbená mupetí parta jsou zpět s novým speciálem na oslavu 50. výročí jejich ikonické a průkopnické série, která se vysílala od roku 1975 do roku 1981. V duchu tradice své klasické varietní show se ikonické postavy Mupetů vrací po více než čtyřiceti letech na televizní obrazovky s úplně novou hudbou, komediálními skeči a spoustou chaosu v zákulisí, aby se znovu představili svým dlouholetým fanouškům i nové generaci diváků. Sledujte, jak Mupeti opět vstupují na jeviště původního Mupetího divadla s mnoha překvapeními a svou vlastní velmi speciální hvězdnou hostkou, popovou superstar Sabrinou Carpenterovou, držitelkou ceny Grammy!