Zootropolis: Město zvířat
Dobrodružná komedie ze zvířecího velkoměsta zvaného Zootropolis. Králičí strážnice Judy Hopkavá spojí síly se všemi mastmi mazaným lišákem Nickem Wildem, aby vyřešila záhadný policejní případ.
Strhující komediální dobrodružství, které se odehrává v moderním zvířecím velkoměstě zvaném Zootropolis, kde pospolu žijí zvířata ze všech koutů světa. V Zootropoli může být kdokoli kýmkoli a nezáleží na tom, zda je obří slon nebo malá myška. Strážnice Judy Hopkavá však brzy zjistí, že být první králičice z zootropolském policejním sboru není vůbec snadné. A protože se chce osvědčit, skočí po prvním případu, který se jí naskytne, i když to znamená, že bude muset záhadu řešit za pomoci všemi mastmi mazaného lišáka Nicka Wilda. Některé světelné sekvence a vzory mohou ovlivnit fotosenzitivní diváky.