Rodina k pronájmu
V tomto dojemném filmu Brendan Fraser hraje amerického herce v Tokiu, který nemůže najít smysl svého života. To se změní, když dostane nezvyklou práci v japonské agentuře s „rodinou k pronájmu“. Jeho úkolem je neznámým lidem hrát člena rodiny. Jak poznává životy svých klientů, vytváří se mezi nimi skutečné pouto a on opět nachází smysl života a objevuje tichou krásu lidských vztahů.
Film Rodina k pronájmu, zasazený do současného Tokia, sleduje amerického herce ztvárněného Brendanem Fraserem, který nemůže najít smysl svého života. To se změní, když dostane nezvyklou práci v japonské agentuře s „rodinou k pronájmu“. Jeho úkolem je neznámým lidem hrát člena rodiny. Jak poznává životy svých klientů, vytváří se mezi nimi skutečné pouto, které stírá hranici mezi herectvím a skutečností. Vyrovnává se se složitými morálními aspekty své práce a opět nachází smysl svého života, objevuje pocit sounáležitosti a tichou krásu lidských vztahů.