Alenka v říši divů
Spusťte se s Alenkou králičí norou za fantastickým dobrodružstvím, na kterém vás bude provázet potrhlý Kloboučník (Johnny Depp). Kouzelná Alenka v Říši divů je novou filmovou adaptací jednoho z nejoblíbenějších příběhů všech dob.
Sklouzněte se s Alenkou dolů králičí norou vstříc fantastickému dobrodružství od Walt Disney Pictures a Tima Burtona. Svůdná a magická Alenka v Říši divů je fantastickou novou adaptací jednoho z nejmilovanějších příběhů všech dob. Dnes už devatenáctiletá Alenka se vrací do podivuhodného světa, který poprvé navštívila jako dítě, a vydává se na cestu, která jí poodhalí její osud. Říše divů je podivnější, než byste si dokázali představit, a nepodobá se ničemu, co jste kdy viděli. Neobyčejné postavy, které jste si zamilovali, ožívají v podobě báječnější a barvitější než kdy předtím. Čeká vás potrhlý Kloboučník (Johnny Depp), Bílá královna (Anne Hathaway), Srdcová královna (Helena Bonham Carter), Bílý králík (Michael Sheen) a další. Alenka v Říši divů je ale především neuvěřitelnou pastvou pro oči, uši a srdce, která strhne malé i velké diváky.