Twilight Sága: Nový Měsíc
Když se Cullenovi rozhodnou odstěhovat, aby učinili přítrž jejímu vztahu s upírem Edwardem, má Bella zlomené srdce. Útěchu hledá u Jacoba a začíná přemýšlet, zda by mezi nimi nemohlo být i něco víc.