Vše o Stevovi
Stan se zřekne Steva kvůli tomu, že je podivín, a zažije si na vlastní kůži to, co sám působí ostatním. Roger navštíví sci-fi sjezd.
Stan se zřekne Steva kvůli tomu, že je geek. Ale při dopadení kyberteroristy se musí spolehnout právě na synovy znalosti sci-fi a fantasy. Roger navštíví Mekku geeků, sjezd fanoušků sci-fi, aby mohl komunikovat s lidmi.