Do nitra Planety opic
Ve slavném pokračování Planety opic se další astronaut zřítí přes časovou bariéru a objeví podzemní město, kde zmutovaní lidé uctívají smrtící zbraň.
Ve slavném pokračování Planety opic se další astronaut propadne časovou bariérou a pátrá po zmizelém Taylorovi. Odvážná záchranná akce ho zavede do podzemního města, kde zmutovaní lidé praktikující ovládání mysli, uctívají zbraň schopnou zničit celou planetu.