Barva peněz
Chamtivost kulečníkového hráče ho dostane do problémů, když jeho prohry začnou převyšovat výhry.
Držitel Oscara(R) Paul Newman a Tom Cruise nominovaný na Oscara (R) zazáří na plátně v tomto silném dramatu. Newman v brilantní režii Martina Scorseseho ztvárnil jednu ze svých nejpamátnějších rolí od filmu HAZARDNÍ HRÁČ. Jako Rychlý Eddie Felson stále věří, že „vyhrané peníze jsou dvakrát sladší než vydělané“. Aby to dokázal, uzavře výnosné, ale nestálé partnerství s Vincem (Cruise), mladým kulečníkovým podvodníkem se sexy a vulgární přítelkyní (Mary Elizabeth Mastrantonio). Když však Vincova okázalá arogance vede k více než několika prohraným zápasům, spolupráce mezi ním a Eddiem přestává fungovat. BARVA PENĚZ vás elektrizuje napínavým příběhem, oslnivou kamerou a dynamickými hereckými výkony.