Vítejte ve společnosti Příšerky, s.r.o.
Když Tylor Tuskmon přichází do společnosti Příšerky, s.r.o., aby nastoupil na svou vysněnou pozici strašidla, zjistí, že strašení je out a smích je in. V důsledku toho je dočasně přeřazen do MIFT, podpůrného týmu Příšerek, s.r.o.
Když Tylor Tuskmon přichází do společnosti Příšerky, s.r.o., aby nastoupil na svou vysněnou pozici strašidla, zjistí, že strašení je out a smích je in. V důsledku toho je dočasně přeřazen do MIFT, podpůrného týmu Příšerek, s.r.o. Tylor Tuskmon absolvuje školu strašení na Univerzitě příšerek jako nejlepší student ve třídě a touží začít svou kariéru strašidla ve společnosti Příšerky, s.r.o. Bohužel jeho první pracovní den je ve stejný den, kdy továrna přechází z režimu strašení na režim smíchu – už nepotřebují Strašáky, ale Vtipálky! A Mike a Sulley, kteří jsou nyní ve vedení, mají problém: jak mají všechny ty strašidelné příšery rozesmát? Než to vyřeší, jsou všichni Strašáci dočasně přeřazeni na jinou práci, včetně frustrovaného Tylora... který je přidělen k netradiční partě známé jako podpůrný tým MIFT. MIFT je tým příšerek, které stojí za příšerkami, tým, který zajišťuje chod společnosti Příšerky, s.r.o.