Big Boys Don't Cry
V příběhu inspirovaném skutečnými událostmi Paul prožívá traumatické dětství v dětském domově poté, co je zahájeno policejní vyšetřování sebevraždy jeho kamaráda. Paul bojuje se svou minulostí a hledá útěchu v novém vztahu, ale musí se vypořádat se svými démony.