Kostlivec
Děsivý hororový thriller z pera Stephena Kinga, v němž se dvě sestry a jejich otec terapeut snaží vyrovnat s nedávnou smrtí matky. Pacient, který se nečekaně objeví u nich doma a hledá pomoc, po sobě zanechá nadpřirozenou bytost, která trýzní rodiny a živí se jejich utrpením.
„Kostlivec“ je děsivý hororový thriller z pera autora bestsellerů Stephena Kinga. Středoškolačka Sadie Harperová a její mladší sestra Sawyer se vzpamatovávají z nedávné smrti své matky a jejich otec Will, terapeut, který sám bojuje se zármutkem, jim příliš nepomáhá. Zoufalý pacient, který se nečekaně objeví u nich doma a hledá pomoc, po sobě zanechá nadpřirozenou bytost, která trýzní rodiny a živí se utrpením svých obětí.