Brilliant Corners: Liberia
V poválečné Libérii Sam zkoumá, jak surfová turistika oživuje ekonomiku Robertsportu. Setkává se se starými přáteli, jako je Morris, a je svědkem toho, že tento sport má po válce léčivou sílu. Mezi problémy patří vzpomínky na válku, strach z návštěvy Libérie a nedostatek vybavení. Sam objevuje iniciativy, jako je Mama Liberia Sewing Cooperative, které posilují postavení žen, a roli surfové turistiky v rozvoji Robertsportu.