Captain Marvel
Cesta jedné z nejsilnějších super hrdinek, Captain Marvel, očima těch, kdo ji přivedli k životu na plátně. Skrze animaci a dosud neviděné záběry mohou diváci lépe pochopit proměnu Brie Larsonové z Carol Danversové na Captain Marvel a to, jak jí napomohla podpora ostatních herců a tvůrčího týmů Marvelu.