Náhradníci
V roce 2054 je vražda minulostí, neboť lidé prožívají své životy prostřednictvím dokonalých náhradníků, které kontrolují z bezpečí svých domovů. Pak ale někdo začne náhradníky likvidovat a policista Harvey Greer musí zjistit kdo a proč.
Fascinující psychologický thriller, v němž hlavní roli ztvárnil jeden z největších akčních hrdinů Bruce Willis. Jak chcete zachránit lidstvo, když jediný, kdo je skutečný, jste vy? V blízké budoucnosti, kdy lidé prožívají své životy prostřednictvím dokonalých náhradníků, které kontrolují z bezpečí svých domovů, je vražda věcí minulosti. Když je ale zavražděn student, spojený s tvůrcem těchto lidských kopií, musí policista Harvey Greer (Willis) znovu vstoupit do reality a riskovat život, aby záhadu objasnil. Když dojde na souboj technologie s lidstvem, komu můžete věřit? Užijte si každý moment elektrizujícího napětí výjimečného filmu. Náhradníci byli natočeni podle slavného komiksu a jsou nabiti výbušnou akcí. Skvělá zábava od začátku až do konce!