Chobotnice
Připravte se na napětí, které vás bude při sledování filmu Chobotnice zvedat ze židle. Nezastavitelný akční thriller, který se řítí oceánem plnou hrůzou vpřed! Když se skupina nelítostných únosců propašuje na palubu nejluxusnější zaoceánské lodi světa, s hrůzou zjišťují, že všichni cestující záhadně zmizeli. To však neznamená, že jsou na lodi sami. V ústraní na ně číhá něco strašlivého: smrtící síla z neprobádaných hlubin oceánu, která začne zděšené narušitele jednoho po druhém likvidovat. Treat Williams a Famke Janssenová vedou skupinu přeživších, kteří musí překonat neskutečné překážky a v dechberoucím souboji udělat všechno pro to, aby z lodi odsouzené ke zkáze vyvázli živí.