Putování s dinosaury
Skvělý hlas talentovaného Johna Leguizama a Justina Longa vás provede napínavým dobrodružstvím o mladém dinosaurovi jménem Patchi, který musí najít odvahu vést stádo.
Skvělý hlas talentovaného Johna Leguizama (Doba ledová) a Justina Longa (Alvin a Chipmunkové) vás provede napínavým pravěkým dobrodružstvím, které si užije celá rodina! V době, kdy Zemi vládnou dinosauři, musí nejmenší ze smečky - hravý Pachyrhinosaurus jménem Patchi - najít odvahu, aby se stal vůdcem stáda... a hrdinou na věky věků.