Elio
Mezigalaktickou nešťastnou náhodou je Elio, smolař s bujnou představivostí, omylem vyslán do Communiversu. Elio, kterého zbytek vesmíru mylně považuje za velvyslance Země, musí navázat nové vztahy s excentrickými mimozemskými formami života, přežít řadu hrozivých zkoušek a pokusit se zjistit, kým má skutečně být.