Freaknik: Párty, o které se nemluví
Freaknik: Párty, o které se nemluví, je oslavným příběhem o bouřlivých časech legendární pouliční párty v Atlantě, která v 80. a 90. letech přilákala statisíce lidí a pomohla tomuto městu dostat se na kulturní mapu.