Slečna slušňák
Máte právo se smát – a to když se Sandra Bullocková a Melissa McCarthyová dají dohromady v této nehorázně vtipné necenzurované verzi komedie od režiséra filmu Ženy sobě – Faila Feiga. Zvláštní agentka FBI Sarah Ashburnová a bostonská policistka Shannon Mullinsová by nemohly být rozdílnější. Ale když spojí síly, aby dostaly bezohledného drogového barona, stane se z nich to, co by nikdo neočekával. Parťačky.