Gorily zblízka
Tento dokumentární film studia Terra Mater představuje intimní pohled na plaché gorily nížinné v Gabonu a zkoumá jejich složitý rodinný život.
Gabonský národní park Loango je domovem skupiny goril nížinných, které si zvykly na biology, kteří je studují již téměř dvacet let. Tento dokument představuje intimní pohled na samce Kamayu a jeho rodinu a představuje novorozené gorilí mládě, odvážné výzkumníky, pralesní slony, buvoly a poslední zbývající divoké pobřeží v afrických tropech.